Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Broń biała (source podr główny 1.5)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Broń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dartius
Moderator


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dala od molocha ^^

PostWysłany: Wto 1:35, 07 Sie 2007 Temat postu: Broń biała (source podr główny 1.5)

Pięści
Że niby to żadna broń?Oj bracie, to cholernie skuteczna broń w którą wyposażyła cię natura
Bonus : brak
Obrażenia: Bud 10 sD/sD/sD] Bud -12 sD/sD/sL] Bud -14 sD/sL/sL] Bud -16 sD/sL/sC] Bud -18 sL/sL/sC] Bud 19+ sL/sC/sC


Kastet
[i]Kawał metalu z otworami na palce które na knykciach mają wzmocnienia
Tak.Tą bronią możesz wybić komuś zęby.[...]A poza tym nie rzuca się w oczy i weźmiesz go tam gdzie zabierają ci ukryty nóż


Bonus: Brak
Obrażenia: Bud -10 D/L/L] Bud -14 L/L/C Bud -18 L/C/C Bud 19+ L/C/K



Nóż

Zwyczajny nóż, kuchenny tasak, scyzoryk lub bagnet.Nic specjalnego ale warto mieć go pod ręką .Albo nawet dwa.Otworzysz tym puszkę, poćwiartujesz upolowanego karibu, a przede wszystkim wbijesz w bebechy każdemu skurwielowi, który będzie próbował coś ci podwędzić [...]
Bonus : +1 do Zr w ataku i +1 w obronie
Obrażenia: Bud -10 D/L/L Bud -14 L/L/C Bud 15+L/C/C

Pałka
Pewien szalony profesor dawno temu powiedział, że nie wie jaką bronią będą się ludzie posługiwać podczas III wojny światowej ale w czwartej powrócimy do pałek i kamieni.I popatrz dziadek miał rację.Dobra pała nie jest zła [...]
Lekka pałka
Bonus : w ataku +2 w obronie +1 (do zr)
Obrażenia: Bud -10 sD/sL/sL Bud -14 sL/sL/sC Bud Bud 15+ sL/sC/sC

Ciężka pałka
Broń 2-ręczna
Bonus +2 atak +1 obrona
Obrażenia: Bud -10 D/L/L Bud -14 L/L/C Bud -18 L/C/C Bud 19+ L/C/K


Miecz
No i co? Myślałeś, że w świecie przyszłości będziemy łazić z karabinem i mieczem?A właśnie tak jest[...]
Broń 2-ręczna
Bonus: +1 atak(katana +2) obrona +1(katana też)
Obrażenia : L/C/K
Bonus do walki z wieloma przeciwnikami +1

Łańcuch
Popatrz ten świat umarł, wszystko to ,co znaliśmy przed wojną zniknęło a zakapiory z całej Ziemi nadal używają swojej ulubionej zabaweczki[...]
Bonus: +1 do ataku ; w obronie brak
Obrażenia: D/L/L
wymagana Bud : 10
Zasada specjalna : niweluje bonusy w obronie przeciwnika
Bonus do walki z wieloma przeciwnikami +2


Topór
Tak. To jest cholerny topór rzeźniczy .Mam tylko coś takiego, ale wierz mi są tacy szaleńcy, którzy chodzą po świecie z toporami posiadającymi dwa ostrza i to tak wielkie, że mógłbyś się cały w nich przejrzeć. Nitk nie powiedział, że goście z Żelaznego Gangu są normalni

Broń 2-ręczna
Bonus : W ataku +3 w obronie +1
Obrażenia : L/C/K
Wymagana Bud : 13
Bonus do walki z wieloma przeciwnikami +1

Młot
No tak. stuknięcie takim kawałkiem żelaza ,osadzonym na krótkim drzewcu bardzo szybko skieruje ekspresową drogą do Krainy Wiecznych Łowów każdego drania, Który będzie na tyle głupi .że stanie ci na drodze . Ale to nie jest broń dla wymoczków, Trzeba mieć nie lada krzepę , by posługiwać się takim Warhammerem.[...]

Młot:
Broń 2-ręczna
Bonus : atak + 1 obrona brak
Obrażenia: Bud-10 L/L/C Bud-14 /L/C/C Bud-18 L/C/C Bud 19+ L/C/K
Wymagana Bud -13

Ciężki młot:
Broń 2-ręczna
Bonus: atak +1 obrona brak
Obrażenia : Bud-10 D/L/L Bud-14 D/C/K Bud-18 L/C/K Bud 19+ C/C/K
Wymagana Bud -15
Bonus do walki z wieloma przeciwnikami +1


Włócznia
Przepis jest prosty.weź dobre ostrze i kawałek prostego kija, złóż to wszystko razem i otrzymasz całkiem niezłą broń. Nie dość , że można tym walczyć to jeszcze, gdy sytuacja będzie tego wymagała zawsze można włócznią rzucić. Tylko miej zawsze coś innego na podorędziu bo niezależnie od tego, czy trafisz czy nie, zostaniesz na chwilę bezbronny. A to nie jest dobry pomysł.
Broń 2-ręczna
Bonus : Brak
Obrażenia: L/C/C
Wymagana Bud -10
Bonus do Inicjatywy +2 do Zr(tylko w starciu bezpośrednim)

Karabin z bagnetem
O karabinach przeczytasz sobie później. Teraz interesuje nas sytuacja gdy używasz go jako włóczni. Powiem Ci, Całkiem skuteczne cholerstwo , tylko pamiętaj, nie przesadzaj z zastawami bo potem już nie postrzelasz
Broń 2-ręczna
Bonus: Brak
Obrażenia: L/C/C
Wymagana Bud -10
Bonus do Inicjatywy +1 do Zr (tylko w starciu bezpośrednim)

Tarcza
Tarcza dość mocno różni się od pancerzy które zakładasz na siebie. Tarczą musisz machać samodzielnie, A jej efektywność zależy w co trafisz.Znam gości którym wręcz by przeszkadzała

Lekka tarcza :
Bonus: atak brak obrona +3
Obrażenia : sD/sL/sL
Wymagana Bud -10
Wytrzymałość -2

Ciężka tarcza
Bonus : atak brak obrona +3
Obrażenia: D/L/L
Wymagana Bud -14
Wytrzymałość -4


Broń improwizowana
Da się komuś przygrzmocić ławką albo np. ciężkim żyrandolem? No a niby czemu nie?Gdy bierzesz w łapy jakiś przedmiot teoretycznie nie przeznaczony do walki, MG poszuka najpodobniejszej broni i wedle własnego uznania wprowadzi poprawki (np. Większą budowę, mniejsze bonusy, mniejsze zadawane obrażenia itp)

Ciężki nieporęczny sprzęt (np. ławka)
Bonus: Atak +1 obrona brak
Obrażenia : sD/sL/sC
Wymagana Bud -19
Bonus do walki z wieloma przeciwnikami +3 do Zr
Nie można używać umiejętności Broń Ręczna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Broń Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin